olii

Alla inlägg under oktober 2010

Av olivia - 31 oktober 2010 21:58

Moshi moshi! Nu sitter jag här och funderar på om jag måste städa nån dag... Inte kul,har skit stökigt...   Jaa.. Kollar lite på beck-flickan i jordkällaren  Vet inte om jag ska åka på himlabadet,med vican och rebbe vi får seee... (www.bloggrebbe.bloggplatsen.se ) (www.vican.bloggplatsen.se ) Ja det var väll det! Hej då/olii <33

Av olivia - 31 oktober 2010 19:59

   Hej! Är det nån mer en bara jag som gillar hello kitty??   Hon är så söt men endå lite cooool   Haha vad tycker ni?! På bilden punk hello kitty! Såå söt!

Av olivia - 31 oktober 2010 19:48

Hej!! Förlåt för dålig uppdatering, var hos min kusin och firade honom.. Han fyllde år...   Men det var roligt, men är döööö tröööt nu... Det beror väll på att man skulle ställa om till vinter tid och så... Klockan är ju igentligen 10 nu!!   Vad ska jag skriva nu dåååå?   Ska snart äta chips med dipp!! Mmmmmm...  Så ha en fortsat trevlig kväll/olii <33  Lämna gärna en kommentar..   Nu är halloween slut och sååå. Aaa det var det... Hej då..  Hehe en liten bild på mig..   

Av olivia - 31 oktober 2010 15:11

  Hej!! Nu är jag hemma och det gick faktiskt jätte bra   Jag vart väldigt rastlös när jag var där... Men dååå kom amanda och då gick vi och lekte i lekparken brevid!  Det kändes som om man var 3 i huvudet,men 11 i kroppen om ni fattar vad jag menar   Köpte en vanlig vit väska på ett stånd Den var väldigt finnnnn!!!   Enligt mig... Nu börjar jag fundera på vad jag ska göra nu...?! EEhh kan ingen ringa till mig! Nån som vill hitta på nåtttttttttt.... Åååå vill göra något! Aja... Ha det bra så länge/olii <33     ååå vill till himlabadet igen! Nån som vill det också?!

Av olivia - 31 oktober 2010 09:17

   Hej! Snart ska jag på loppis och hjälpa mamma med det.... För vi ska sälja en massa grejor!  Men jag bloggar mer sen om kanske typ 3 timmar eller så...  Nu måste jag kolla om jag har nått att sälja!   Här kommer en bild...   /olii <3

Av olivia - 30 oktober 2010 22:53

Hej!! Nu är jag hemma och har fixat mig lite...   Jag säger bara en sak, det var skit KUL!   Hihi! Här kommer bilderna på mig.. Kom ihåg jag hade japansk stil...        Det kanske kommer mer bilder imorn eller nån dag!  Vad tycker ni? Uppskatar kommentarer!!  

Av olivia - 30 oktober 2010 17:56

 

Hej! Nu har jag gjort klar mig till halloween festen...   Blev nöjd, ska läga ut bilder sen på hur jag såg ut!!!  Men nu sitter jag och väntar på att jag ska gå...   Det börjar ju k.19.00 så det är en timme kvar!!! Längtar!!  Ha det bra så länge och ha en LÄSKIG HALLOWWEN!!!/OLII <3

Av olivia - 30 oktober 2010 14:42

Hej! Nu är jag klar med lösnaglarna!!   Och är lite piggare...   Min stora syster Emma kom hem för ett tag sen, och gjorde lunch! Sen ska hon hjälpa mig lite med min dräkt till halloween!!  Emma är bäst...!!   Aja ska lägga ut en bild eller två på mej med dräkten på! Sen det blir ju ganska sent, men jag ska försöka...   Nu ska jag nog sluta/olii   

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards