olii

Alla inlägg under november 2010

Av olivia - 30 november 2010 20:12

Hej! Nu sluter jag min omröstning! Och ja vad ska man säga,så klart van sourcream onion chips! Haha min favorit! Nu tänkte jag starta en ny omröstning,vi får väll se vad jag hittar på! :) Men nått bra hoppas jag att det blir! Och en en gång sejer jag bara att,ni får gärna rösta på min nya omröstning! Så rösta på!!!

Av olivia - 30 november 2010 20:02

Hello!

Just nu sitter jag och chattar med vänner,svarar på kommentarer m.m

Snart ska jag sätta mig och kolla på tv:n vi får se om det är nått bra på tv:n ikväll! Hoppas det :) Det är roligt att det är ganska många,eller inte så många men endå... Kommenterar mina inlägg,jag blir så himla glad! <3 Jag vill så gärna bli en stor bloggare,haha ni fatar ^^ Men det är inte säkert att det kommer att gå nå bra endå! Men man kan ju alltid hoppas på nånting! Haha ^^ Nu är det nog daks att säga god natt och hoppas att alla sover gott!

För det tänker jag försöka att göra ;) ^^ // olii <3 En bild i repris,har inga nya bilder eller så,men ni får nöja er med den! <3  

 

Av olivia - 30 november 2010 15:19

Hej! Nu är jag hemma från skolan och alla prov! Skönt att ha gjort alla prov. Vi kommer att få ett engelska prov snart. Usch! Idag hade vi i alla fall prov i lite engelska glosor,idrott,Och det jag var mest nervös för BIOLOGIN! Fast den var hur enkel som helst enligt mig i alla fall,så går det om man lyssnar på lektionerna! :) Haha ^^ Nu sitter jag och smaskar på min klubba och nu ska jag spela lite sims,sen drar jag ju iväg på friskis och svettis med rebbe. Men nu ska jag bara ta det lungt... -.- ^^ Hoppas alla har haft det bra idag // olii

 

Här kommer en låt som är såå fuuul..! Haha den heter ju " jag är det fulaste som finns"


  

Av olivia - 29 november 2010 17:42

Hej! Nu ska jag på badminton,rebbe kommer snart. Då åker vi bara deräkt ditt! Sen när jag kommer hem ska jag träna till Biologi PROVET tills imorn! Ååå hoppas jag klarar det... Men det tror jag nog,sen ska jag ha utväklings samtal på tordag. Nu kommer hon nog snart så ha en trevlig kväll och om ni har något prov,lycka till i sånna fall // olii <3

Av olivia - 28 november 2010 20:25

Hej! Idag så åkte jag och mamma till julskyltningen,vid 11.00 tiden. Och mamma skulle ju sälja sina smycken,och jag frös skit mycket! Vid 14.30 tiden kom rebbe. Och då gick vi och åt lite mat,rebbe tog en macka från gother! Och jag tog en strips låda och en dipp till det.. Mmm! Sen skulle jag och några andra från klassen,bland annat rebbe,sälja t.e.x knäck,ischoklad,chokladbollar m.m Kom hem vid 19.00 och då åt jag pch mamma väldigt sen middag! Det vart strips och korv,ja vet vad ni tänker strips igen!? Haha ^^ Det är ju jätte gott! Aja sen så tog jag et varmt bad,med en massa skum överallt! Hihi ^^ Nu ser jag på "Ensam mamma söker" Och sen ska jag nog sova,god natt och sov gott // olii <3

Av olivia - 27 november 2010 22:25

Haha ^^ Hej igen! Imorn ska jag + hela klassen stå på julskyltning,som det nu heter! Jag och rebbe ska i alla fall stå tillsammans. Det blir kul det! Hmm..

Ja nu har jag set "så mycket bättre" på tv:n! Och sedan har jag spelat sims 3.

Och imorn är det ju första advent och då ska man ju tända ett av fyra ljus på lycktan! Hihi det är så roligt när man ska tända sista ljuset.. Julafton är en viktig årstid för mig! Vad tycker ni om julafton? Jag älskar rent ut sakt julafton! Gör inte ni det? :D  

Av olivia - 27 november 2010 17:13

  Hej! Och förlåt för dålig uppdatering,jag har nästan altid dålig uppdatering på helger. Konstigt! Aja idag skulle jag hjälpa mamma. Vi var på en marknad som mamma sålde sina smycken! Och vi trodde att det slutade 15.00 men det slutade inte fören 17.00 Jag frös så in i noden,även fast vi stod inne i nått konstigt hus! Som inte va ett hus,ja ni fattar,kanske!   Fast nu har jag köpt en present,till mamma! Då var det avklarat.. Men alla andra julklappar kvar... Ååå!  Haha ^^ Just det jag fick en klubba också! Haha den var jätte stor ^^ Ikväll ska jag sitta och slicka på den! ^^ Hoppas alla har haft en toppendag // olii <3

 

                                     Dagens låt kommer nu!

Av olivia - 26 november 2010 17:45

 

Hej! Snart ska jag påfest eller rättare sakt myskväll!   Hihi det ska bbli så himla kul! Måste snart gå,så ha en trevlig kväll // olii <3  Först läger jag upp en låt  som jag tycker är jätte bra! 

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards