olii

Alla inlägg under oktober 2011

Av olivia - 31 oktober 2011 22:02

Ja som ni vet var jag hos min kära pappa i helgen.

I lördags var jag på boda borg o på söndag gjorde jag ingen särskilt.

Nu är jag hemma hos min älskade mamma! 

Dagen började med att amanda sms:a mig kvart i 10, o sa att dom hämta mig om 20 minuter , wow..

Vi skulle till boda borg igen , hoohohooho..


Det var iaf sjukt kul , jag o amanda vart vän med ett spöke speciellt.

Han var verkligen en riktigt rolig prick , o han tyckte att jag var rolig. Så det var ju ett plus..

Vi kom iaf fram till att han hette Richard. 

Han börja as garva när jag sa osthyvel. Det var så att amanda och jag försökte få honom att börja skratta.

Då berättade amanda en massa saker som hon hade varit med om som hon tyckte var roliga.

Och då sa jag : 

Nu ska jag få dig att skratta.

Osthyvel... nä det funka inte, osså vänder jag mig om o när jag kollar tillbaka ser jag att han och amanda as garva , hihi ibland är jag ju bara för rolig , ellerhur?

Not..


Men när jag kom hem så åt jag wok , mooooms.

Sen klockan 7 så gick jag o amanda ut , vi gick till gården o hängde där ett tag bara.

Där träffa vi Liam , Felix, och Lars.

Då vart det lite kuddkrig mellan mig , Lars , o Liam.

ALLA MOT LARS, MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Gick hem vid 9 tiden.


Men vi hörs väl imorn , o vi får se vad för skoj jag hittar på då.


snygging..  

Av olivia - 29 oktober 2011 23:13

Det var sjukt kul på boda borg , det är ju halloween så det var ju halloween tema !

Haha , när vi skulle in på en bana , så kollade jag åt sidan o då såg jag inte först men sen såg jag "vampyren" o ja bara skrek till o då var det några tjejer som gick förbi o skratta , hehehe c:

Vi åkte hem vid 10 tiden.

Ha de bra , så hörs vi :P

 

Av olivia - 29 oktober 2011 13:31

Ah ,

åker dit med pappa,christina,niklas, o edwin.

Nu ska jag snart fråga när vi ska åka.. 

Men vi hörs senare , puss :*


 

Av olivia - 27 oktober 2011 15:51

Heeej o bah heeeej igen :D

Hehehe..

På skolan hade vi orientering i regnet , skorna vart seriöst helt blöta. När man klev så kände man liksom vattnet i sulorna på tårna.. Ointressant information. Haha ni bara eeeh okej..


Sen hade vi matte , fysik , NO , SO.

Killarna i klassen är så snälla , dom säger att jag är en smalis :')))
Fast man vet ju inte om dom är seriösa xd

nejmen , det tycker inte jag iaf.

Ikväll ska jag göra korv med bröd. För mamma är inte hemma hon är i stockholm o ser nån konsär, hon kommer hem imorn. Så jag kommer att måste sätta larm på , och då måste jag verkligen sätta på högsta , annars kommer jag inte vakna , heehhe :pp


Men nu tycker jag att ni ska ha det bäst , o nu tänker jag ställa en fråga som jag inte brukar göra.

HUR MÅR NI MINA LÄSARE?

MÅR NI BRA?

KOMMENTERA NU ! JAG VILL VETA , JÄTTE NYFIKEN TJEJ HÄR ALLTSÅ :D

   
Bild från igår ~

Av olivia - 23 oktober 2011 16:55

  PJAMAAAAAAAAAAAAAAAAS :D

Av olivia - 23 oktober 2011 16:43

Hola a todos !

Inatt sov amanda hos mig , kulkul. Sov nästan ingenting..

Vi pratade nästan hela natten :3 <3

Vi pratar alltid jätte mycket , när vi väl träffas. Jag älskar dig jätte mycket amanda. <3

Men vi tog lite bilder också som jag ska bjuda på.

Bye bye.

   

   Vi vet att vi är snygga... 



Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards