olii

Alla inlägg under juli 2011

Av olivia - 31 juli 2011 22:39

                                                   Men tjena !
Dagen vart helt klart ändrad , vi badade i tjärnen till typ halv 5 istället sen skulle vi till stan och hämta Frida ,och Niklas ! Och det var då vi köpte en skiva till mig.  Men sen har det väl inte hänt nånting speciellt , puss <3
   




Av olivia - 31 juli 2011 10:03

Hello my friendssss.

Nejmen , idag blir det nog åka till birsta , isf ska vi nog köpa några skivor till mig! För ni ska bara veta hur segt det går att lyssna på musik på datorn , det är nånting som är fel på internet :s 


Sen kommer jag väl hem och visar dom , 

nu känner jag att det börjar lukta ur nellys bur , daax att städa..


Hej då sötnosar!


Av olivia - 30 juli 2011 22:48

Hej idag trodde jag att vi skulle åka båt , men det visade sig att dom andra skulle på fotbollsmatch så jag fick åka till Amanda i granlo. Vi gick en liten prommenad,jag åt en glass och dricka! Sen satte vi oss på skolans lekpark. Kommer inte träffa Amanda på 2 hela veckor , buhuhuhuhuhuhu.. Hon ska till kläppen , en av hennes sommarstugor i stockholm. 


Men sen kom pappa och hämta mig när dom sett klart på fotbollen, då skulle vi åka båt, men det blåste för mycket :s 


Jaja då åkte vi hem till tjärnen och vi grillde där , badade osv.. 

När vi kom hem åt jag lite godis, sen jag jag och Edwin ut och sköt vattenpistol.

Han vart mest blöt såklart ;) Ingen slår vinnarskallen olivia , haha skoja! 


Bilder!


   Jag och min fin fina pappa, kan ni tänka er att han har fått en sån sjukt snygg dotter? ;) ;) ;)   Vi vet att vi är as sexiiiga


  Ser ni oss ?

haha inte vi som drack vinet eller vad det nu var :S 

Av olivia - 29 juli 2011 19:57

               

Av olivia - 29 juli 2011 19:10

Men tjena,

kom nyss hem från en as mysig dag ute på vattnet!

Som sakt åkte vi ut med en ring efter båten , det var as kul ! Rekomenderas verkligen. Haha, asså gud vad jag skrattade , både när jag åkte och när dom andra åkte. När alla hade åkt förutom christina , så åkte vi in till en klippa där vi fiskade , badade , och solade. Tog också en massa bilder! Men när vi åkte hem på tillbaka vägen så åkte vi in i några stenar som var i vattnet, men som tur var så klarade sig båten jätte bra! Vi vart iaf fall jätte rädda för vi var inte direkt berädda på att båten skulle börja hoppa till flera gånger. Jaja , ska väl snart äta middag.


Kyss :* 


Laddar upp bilder senare , efter jag ätit ! <3

Av olivia - 29 juli 2011 13:36

  Japp kommer hem senare och då bloggar jag ! Lovar :D

Av olivia - 29 juli 2011 13:32

mig


Torsdag 28 juli 21:34


hej hej olii !
jag undrar om du kunde lägga upp lite bilder på allt, precis allt ditt smink, jag skulle veeeerkligen vilja se hur mycket smink du har ??
för att jag såg ör många inlägg sedan att du lagt upp smink från din nessisär och det var mycket smink och du sa att det inte var allt :P :) <<3333


pözz och kramizz från mig! <3 <3 <3 :D

 


IP: 87.227.68.147



Svar :


Hej hej !

Ja det är klart jag kan göra !

Men just nu är jag hos pappa , och jag har nästan allt  smink hos mamma, 

så det kanske blir om 1 vecka ungefär.

Puss :)

Av olivia - 28 juli 2011 14:35

Hejsan,

kom kanske hem för en halv timme sen efter att ha badat i tjärnen ,

när jag kom hem tog jag på mig kläder och satte mig vid datorn!

Jag vet inte vad jag ska göra senare, men det blir antagligen nånting aktivt ;)

Gå prommenad med Diva, cykla några kilometer, eller bada igen !

Det kanske inte är så roligt att läsa om att jag badar varje dag och så , men det är för att jag är hos pappa och det finns inte så mycket annat att göra ;)

Fast det är ju ganska kul endå, men imorn kommer jag iaf åka båt för då är pappa ledig , och vi ska åka med en ring där bak ! Fett kul , eller vi får se om det är kul , har ju aldrig gjort det förut :) Men nu ska jag bjuda på några bilder !


    Mitt hår ser ut som det gör eftersom jag nyss badat och låter det luft torka! 

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards