olii

Alla inlägg under januari 2011

Av olivia - 31 januari 2011 19:35

Jahap,jag idag då :)

Just nu så ska jag forstätta att göra engelska läxan,ses // olii <3

Av olivia - 31 januari 2011 18:30

Hmmm?

Jag gillar mycket mat.. Så vad ska jag välja!? Jag gillar ju hamburgare,och har alltid gjort det.Tacos älskar jag också,potatisbullar m.m

 

Haha,väldigt intressant inlägg! (Näe,inte alls xD) Fast det här kommer många tycka äe konstigt.. :P Jag gillar pankaka :S Haha :P Alltså inte!   

Hahahaa men jag gillar tugummi! Haha :P

Av olivia - 31 januari 2011 17:54

               fyradagars procekt (Stavaning)

 

Gör det hära för att ni ska få lära känna mig bätre!

1.Favorit mat!

2.favorit kändisar!

3.Favorit djur!

4.Jag längtar efter...

 

Aaa,haha det blev bara 4 dagars procekt :P

 

Av olivia - 31 januari 2011 15:47

Hej! Ja vilken bra rubrik va? :P Näe,inte alls xD

Men nu är jag med Vilma!   jag vill måla naglarna,men jag har inte frågat Vilma än   Vill har Sune nuuuuuuu! Han är sååååååå sööt tycker jag och VILMA! Men har inget mer att skriva nu,hej då // olii <3 

Av olivia - 31 januari 2011 07:45

  

Tjaaa! Haha,aa nu så ska jag snart till skolan.. Som vanligt!  :'(

Men nu sitter jag och lyssnar på världens bästa låt,avril lavigne-what the hell!

Den är skit bra,ni kan lyssna på den i mitt andra inlägg där under! :)

Ha en  bra dag // olii <3

Av olivia - 30 januari 2011 21:41

Nu så ska jag dra mig i säng! Haha,om jag orkar :P

Denna kväll har jag bara gjort matten,typ..

Fast jag har ju sett på tv också! Och pratat med en av mina underbara vänner! <3

Vet inte vad jag skulle göra utan dig <3 :')

Snart är det en ny månad,det betyder att jag snart fyller år! Jippiiiiii :'D

Från och med imorn,så är det bara 22 dagar tills jag fyller år. Då har jag önskat mig en bärbar dator,elr pengar så jag kan spara upp till en själv! Hur nu det skulle gååå xD Och från och med imorn är det bara 12 dagar till vi får sunnneeee! :)

Så nu måste jag sova,natti natti // olii <3  

'

<33

Av olivia - 30 januari 2011 17:20

Hej,mina söööötaaa läsare! :) <3 Kom nyss hem från himla badet och sibylla (Stavning) :P Jag är tvääär mät ;D Nästa helg kanske jag ska testa slalom (Jag vet,jag är lite efter xD) Men det blir nog roligt,men jag lär nog RAMLA minst 1000 gånger! :P Aaa,bara jag inte gör illa mig,så är jag nöjd!

Ikväll måste jag göra matten,haha D: Sen blir det solsidan! Jippi! <3 :)

Det blir liksom en helt vanlig söndag kväll // olii ^.^     

Bild i repris! :P

Av olivia - 30 januari 2011 12:47

Nu kommer shoppingen från igår: 

En svart lång kofta,sån har jag velat ha lääännnggge!

199:- HM

    

Benvärmare!

Lindex,ta två betala för en :P  Och ett par trosor.

  Väska!

Eccent 15:- REA!

   

Halsband! Ser ut som en väska,går att öppna! :D

six 20:-

 

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards