olii

Alla inlägg under maj 2011

Av olivia - 28 maj 2011 19:04

Hejsaan !

Nu är jag hos min pappa , och har varit med min kompis amsiii. Hon har stuga ungefär 3 km här ifrån. Fett niiiice. Och innan pappa så hade Niklas piklas konfermation. ( stav? :S ) Haha , jag suuuger. 








Bilderna:

        
 







Av olivia - 25 maj 2011 21:27

Hej

Idag var jag på skolan , försov mig imorse. Till 10 i 8 :oooooo Aja han iaf.

Sehn efter skolan var jag med www.feliciajurvaan.devote.se  , och amme! <33

Vi hade as roligt , iaf nu sitter jag och äter tomatsoppa. Gott ! Herrå / Olii <3

 

 

Btw:Bilder kommer snart.

Av olivia - 24 maj 2011 22:35

Hejhej!


Igår så bränade jag armen , asså inte så mycket men liiiite. Skulle steka bacon , haha <33333 Aja , idah var jag med vilmisen efter skolan , puss på diiig ! Och nu ikväll så sminkade jag mig ungefär så här:

     Venneh om det syns så bra , men men !


Har denna låt som ringsignal (a) <33


BTW: Klassfest på fredag, wiiihooooooooooooo ! 

Av olivia - 22 maj 2011 11:26

Hej!

Undra vad man ska hitta på idag då.. Kanske bara vara med sune , och göra läxor?.. Ääh det känns bara så tråkigt. Vill göra nånting ! Nog om det, igår satt jag uppe till klockan 1:00. Haha , hade velat hitta på nånting. Aja kanske bloggar mer seen, om vae jag hittar på ! ;) Bye.  god,god,god,god,god,god,god <3

Av olivia - 21 maj 2011 21:13

Hej  

Kände att det var länge sen jag gjorde en smileyyy (y)

Idag vae jag på stan med Liam , Felix o Amme ! <3 Haha , det första vi gjorde var att köpa drickaaa , det fanns nya smaker ! :D Så vi köpte olika , och smakade av varandraaa !   Min dricka längst till vänster , den kan jag rekomendera !


Sen köpte vi en annan sak också.

Och vi gick och pratade också då kom det en kille med styltor och dräkt. Och så gick det 4 stycken andra bakom och trumade. Aja , haha. Vi gick på mc donken ;) Och där satt vi väl i 2 timmar kanske. Och skämde ut oss. Haha näe men lite kanske.  Inga bilder! Just ja , där kom det in en kille med en sterio , alltså med musik. Och spelade där inne.As roligt hade vi iaf.

  Facelook today.

  

Av olivia - 21 maj 2011 00:17

Hej hej!

Ligger i sängen och sms:ar med amme ! <3 

Är det bara jag , elr några fler som är vacken den hära tiden? ;) <3  

Av olivia - 20 maj 2011 20:42

Tjenah, asså är as less på detta. Är sjuk ena dagen till den andra. Och sen helt plötsligt frisk D: Var hemma idag , hoppas jag kan gå på stan imorn. För jah ska kolla på kläder till skolavslutningen , och kanske klassfesten på fredag nästa vecka!

Och det var ju länge sen jag var på staaaan nu :) Nu har jag fått hem Nelly ( min kanin) till lägenheten, där jag bor :D Hon är bara sötast ! Kanske går och tar bilder på henne nu. Puss på er allihopa ! / Olii <3  Min söta kompis amme <3 Svara på sms !!!!!!!!!!!

Av olivia - 19 maj 2011 21:22

Hej hej ! <3

Nu är jag äntligen hemma, har varit i mitt gamla hus. Och packat lite granna !

Nu gör jag engelskan , hejdå !


Ps. Var på skolan idag , !  

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards