olii

Alla inlägg under december 2010

Av olivia - 31 december 2010 11:36

Hejsan! Nu sitter jag bara vid datorn,men ikväll kommer det att komma gärster! :) Hihi,det är så himla roligt att smälla raketer. Och bara mysa påå :D Längtar till jag åker till stockholm! Det är bara om typ 4 dagar! :) Då kommer jag att vara borta i ungfär 2 dagar! Kommer inte kunna blogga då,det är ju lite synd! :/ Men men sen kommer det ju komma ett jätte långt inlägg på vad jag har gjort och vad jag har SHOPPAT! För vissa är det inte alls nå speciellt att åka till stockholm och shoppa! Men eftersom jag bor långt bort så blir det SPECIELLT! <3 Nu kanske jag ska jobba i  min mattebok.Uschhh xD Haha,men vi får väll se om jag får nån hjälp! // olii <3

Av olivia - 30 december 2010 23:25

Hellooo! Nu kommer Dagens låt! Justin bieber U smile! :D

Av olivia - 30 december 2010 18:48

En rosett till nyår! Visst är det söt men både cool! ^^ Älskar att ha rosetter i håret m.m Jag fick komma in till stan för att vara smackråd till Emma! Men då skulle vi åka till birta helt plötsligt. Ja bah okej? xD Men då köpte Emma världens finaste kläning! Blir avundsjuk... ^^ Hihi :) Hittade en skit söt kläning,men mamma tyckte inte att jag skulle köpa den! :/ Men jag får väll ta nått i min garderob istället :) Ha en trevlig kväll så kanske det kommer upp Dagens outfit! :)

   // olii <3 

Söt elr? <333

 Tog bara det här kortet för att vissa hur den ser ut på baksidan! :) <3 

Av olivia - 30 december 2010 14:34

Hejj! Nu har jag ätit kyklingsalladen och den var jätte goood! <3

Tack Emma! :) <3 Nu har Emma åkt för att köpa balkläning och då sa hon om hon behövde smakråd så skulle jag komma in till stan! ^^ Hihi ;)

Snart kommer dagens outfit och NI får gärna tycka vad ni tycker här på min blogg! // olii <3  

Av olivia - 30 december 2010 13:46

Hääy på er! Nu ska jag snart äta lunch,men jag ska först läsa min NYA julia-tidning! ^^ Vi får väll se om jatg får nån insperation av den! <3 Men till lunch värkar det som om Emma (Syrra) ska göra kyklingsallad! Tar kort på den om det blir det! (Y) Ska nog testa att göra nått video inlägg om det går! xD Ååå jag längtar så himla mycket tills jag och nästan hela min familj ska åka till stockholm och shoppa där på mellandagsrean! ;) Då kommer jag shoppa jätte mycket! Och jag kommer lägga upp bilder på allt jag har shoppat också (Y) Det är väll nått att se fram emot! ^^ Hähä... // olii <3 

Hähä, jag och min julia-tidning!  ^^ <3

Av olivia - 29 december 2010 15:25

Hejjj! Just nu så sitter jag hemma hos Tess och lånar hennes bärbara dator!

Hihi roligt,Tess sitter och kollar på beck! Och smaskar på ostkrokar xD

När jag och Tess var på stan så gick vi och åt på donken! =)  HAHAHAHAHA,sen såg vi småskitungar som följde efter oss.. Jag vet vilka dom är,hahah xD Aja sen så åkte vi hem och nu sitter vi här!

 

Pöss och kram // olii <3

 

 

 

Av olivia - 29 december 2010 12:07

Jag älskar verkligen min t-shirt! Det är så lätt att matcha ihop med andra klädes plagg! Me like! <3 Köpte den desutom biligt,bara 50 kr på hm! Vem slår inte på då? xD Jag såg direkt att den vill jag ha =) Vad tycker ni om denna tröja?  

Av olivia - 29 december 2010 11:59

Helloooo! =D Snart drar jag och tessimus iväg till stan! <3 Ska nog äta på doken,elr det nya subway här! Vi får se.. xD Nu har jag tagit på  mig kläder och ni kanske får se min outfit senare! Den som väntar på nått gott väntar algrig för länge som man brukar säga! =)  Jag och tess tar bussen in på stan,det är ju så kallt! Uscha! xD ^^ Resultatet på min omröstning vart: Dom  flesta som tittar på min blogg,kollar första gången! Hoppas alla som kollar då vill fortsätta att läsa min blogg! =D Ha en bra dag mina små söta läsare! // olii <3

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards