olii

Alla inlägg under juni 2011

Av olivia - 30 juni 2011 23:19

Tjoo!
Dagen började med att jag vaknade klockan 10, tidigt för att vara mig. Och då åt jag en toast till frukost, mums! Sedan var jag trött och orkade inte göra nånting förutom att vara hemma. Jag solade , kollade på tv, gick lång prommenad med sune , åt haha. Sen hade jag tänkt att sova över med mina bästisar, det blev inte av för att liam inte kunde. Och när jag höll på att ringa till dom så kom mamma in i rummet och sa att hon ville att jag skulle vara hemma ikväll, jaha tänkte jag då ;) Så då myste jag och mamma istället. Hon fixade mina ögonbryn lite granna (dom var vild vuxna) Hihi. Sen gick vi till hemköp och köpte lite saker, jag fick hyra två filmer! Harry Potter och dödsrelikerna del 1, och en annan film ( kom inte ihåg vad den hette, ser dom nog imorn ! ) då kommer jag berätta att jag sett dom osv.. Ah , nu så ligger jag i sängen och kollar på datorn!


PUSS :


Av olivia - 29 juni 2011 22:36

Hej !

Känner mig ganska duktig nu, nu ska jag rada upp vad jag gjort:

Plockat ur diskmaskinen
Bädat nytt i sängen
Duschat

Hehe , aa jag trodde det var mer än det ;) Ajaaa lite duktig har jag väl iaf varit?
Snart kanske jag ska sova, för jag har typ vänt på dyngnen och så. Kanske är bäst om jag sover lite extra !

Puss ! :*

  ÄLSKAR DIG AMANDA !  

Av olivia - 29 juni 2011 19:01

Hej allihopa!

Hur har ni det? Jag har det jätte bra , nästan 30 grader!
Idag var jag på sporthallen med Amanda min bästa kompis.
Vi badade mest , men på slutet fick jag sola lite granna också :)
Just nu sitter jag vid facebook b.la ! Jag har tagit lite bilder från idag , som ni ska få se !

/ Oliviaaaaaa
   SVERIGE , SVERIGE , SVERIGE!   Hoho  COOLINGAR!  

Av olivia - 26 juni 2011 21:15

 

Av olivia - 26 juni 2011 16:24

1. Jag älskar coca cola. 
2. Jag älskar harry potter, han är underbar!!

3. Jag gillar inte pankaka. 
4. Mina bästa kompisar är Amanda , Jakob , Vilma , Liam.
5. Jag har en pojkvän som heter Felix.
6. Jag vill pierca mig i näsan men får inte det än.
7. Mina föräldrar är skillda för er som inte fattat det.
8. Jag gillar att gå på stan och umgås med mina kompisar.
9. NÄR NYA HARRY POTTER FILMEN KOMMER UT MÅSTE JAG SE DEN PÅ BIOO.

10. Utan internet skulle jag bli ledsen.. :(

Hehee , det var lite fakta om mig!  

Av olivia - 26 juni 2011 15:16


Amanda sov över hos mig igår, och vi så på harry potter (dregel) Han är bara så .. underbar ! Vi låg säkert och pratade i 1 timme till klockan 3. Och sen vaknade jag klockan 12 på morgonen :o Ajaa, då åt vi frukost. Sen gick vi ner till tjärnen och badade , kallt som vanligt ;) Men det är så himla skönt också,fast jag blir as trött av det.. Så när vi kom hem så fort upp på rummet och ta på sig mjukiskläder! Och lägga sig vid datorn. Hehe, ska nog hem från pappa efter maten , då är jag hos mamma i granloooo. Då ska jag på stan med nån kompis kanske, eller bada? :) Aja , hoppas internet funkar.. :s 

Kyss :* 

Av olivia - 25 juni 2011 18:32

Hej bebes ! 

Idag så vaknade jag 11 kanske. Aja då åt jag frukost och kollade på datorn! Sen kom Amanda till mig och vi gick direkt ner till tjärnen och badade , kallt men roligt! Minne för livet Amanda! Haha vi spelade in lite videos när vi var där och hoppade i tyyp.. 
Efter vi hade klivit upp ur vattnet så sprang vi runt på bryggan och sjung en massa saker, haha. Klockan två kom min farmor och då fikade vi lite granna. Amanda och jag gick sedan upp till mitt rum och kollade på datorn ganska länge , vi satt inne på youtube och kollade på lite videos , på roliga videos så vi asgarva ibland.. ^^ Sedan skulle hon hem klockan 5 så jag gick en bit med henne , och Diva ! (det är en hund) åt det hållet amanda skulle så hennes mamma hämtade upp henne en bit på vägen typ. Jaja , nu är jag iaf as trött..

Poss poss!

  Mascara från H&M , 50 kronor.
  Neccesär (stavning) också från H&M , 30 kronor! REA!
       

Av olivia - 24 juni 2011 20:44

Tjena mors!


Dagen började med english breakfast , nice! Sen gjorde jag väl inget särkilt tills klockan 3? Då fick Niklas testa att åka moppe och så åkte pappa också. Jag fick också åka, då åkte vi iaf till Amanda min kompis som bor nära ( eller har sin stuga här rättare sagt ) Då bjöd dom in oss på tårta. Sen när vi åkt hem åt vi förrätt och varmrätt med två timmars uppehåll! Väntar nu på efterrätten, det blir jordgubbar och nånting tro jah?  Bilder som kommer lite sen kanske... Hehe , jag kommer dela upp dom i olika delar , sooo watch and seeee :D

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards