olii

Alla inlägg under april 2011

Av olivia - 29 april 2011 20:05

hämta påskmust , och chips ! Sen tjocka i mig det :D

Av olivia - 29 april 2011 18:59

Hej !
Nu är det äntligen fredag , elr jag har inte längtat ! Ikväll ska jag ta det lugnt och kanske träna på matten.. :'/ Har ingen blogglust, hejdå!
 










Av olivia - 27 april 2011 17:29

Orkar inte göra nånting mer idag tror jag ! Har varit ute heeeela dagen.. :}

 

Av olivia - 26 april 2011 22:22

Tjeeena !

Haft lite dåligt uppdatering på sistone.Men det är ju inte så roligt att blogga hela tin!

Jaa , vad ska jag sägaa.. 

I SÖNDAGS:

Aa i söndags så sov Rebbe hos mig , vi var ensama.. Haha vi satt och pratade hela natten , elr till 5 på morgonen ! Om typ ALLT! Men på kvällen så åt vi BEN & JERRY .

Och typ , popcorn ! Och dricka .. ;) <3 

I MÅNDAGS:

Aa i måndags så vacknade jag och Rebbe klockan 12 , vi åt frukost. Sen så fick vi skynda oss för att hinna stuttsa stuttsmatta ( stav. ) pappa hämtade mig för att åka till farmor. Där åt vi påskmiddag , och jag hoppade igen fast med pappa x) Haha , hoppade upp till rymden .. x')) Sen hem , äta mat , var jag med nån sen? Just jah , var med Rebbe , Liam o Felix ! 

IDAG: 

Idag åkte jag in på stan med Rebbe, Liam , Felix o Amanda ! Haha , dom pratade på fejan och jag sov ;) Haha dom fick väcka ( stav :s) mig ! x)) Haha , det var lite roligt för på varje ställe vi var på gjorde vi bort oss..... :'ss Aa först gick vi på ÅHLENS och då stod vi och kollade på pennor.. Haha det finns ju lappar som man kan skriva på. Där kollade vi och då stod det typ " Love you justin bieber" elr nånting sånt , vi började typ rita där också .. Sen så stod det ett nummer till nån , då sa nån av oss ring det där nummret !!!!!! Och då hörde en av personalen det , och tog bort lapparna , haha inte schyst ! :(( Aja sen gick vi till donken ! Och då köpte vi mat. Jag spilde ut lite av min dricka , och då hämtade jag papper ! Haha när jag torkat så kastade dom ( inte jag ) runt papperet .. Dom som satt framför oss sa : Här kan vi inte sitta , det är ju småbarn där .. Och den andra bah : Haha ,grisar ! Och så gick dom x) Haha så pinsamt.. Vi åkte iaf hem , och spelade cod. Roligt roligt ! Sen orkade vi inte vara inne nått mer , så vi gick till " hemköp" jag köpte en glass ! Killarna köpte brounis ( stavning ) iaf nån sorts bulle ;) Vi satt vid " våran " haha , lekpark ! Åt , och sen behövde jag gå hem ! Och då vart jag skit glad för det vart grillat till middag :DDDDDD Sen gick jag till lekparken igen med dom ,fast inte Rebbe . Hon skulle sova hos nån. Vi gick sen till Amandas stutts matta .. Och vi lekte nånting :s Hahahahaha roligt iaf ! Gick hem kanske halv 10 ! Japp det har iaf varit en rolig dag ! :) / Olii <3


Av olivia - 26 april 2011 17:41

SKULLE DU HELST:

1.pierca tungan eller läppen? - Läppen
2.vara seriös eller oseriös? - båda 
3.dricka grön eller röd mjölk? - GRÖN
4.brinna upp eller drunkna? - Inget av dom !
5.umgås med dina föräldrar eller vänner? - Bådaa

SVARA ÄRLIGT:

1.tycker du om någon nu? - ja
2.har du skolkat? - nej
3.varmt eller kallt? - varmt
4.soligt eller regn? soligt!!!!!!
5. fanta eller cola? - COCA COLA , SOLKLART KAN INTE LEVA ANNARS. ELR DÄR ÖVERDREV JAG :}
6.är du nyttig av dig? - Njeee

OM MIG:

1. vad heter du? - Olivia Stranneryd Heriksson 
2. syskon? - två
3. vart bor du? - i sverigeeeee
4. hur många barn vill du ha? - två kanske?
5. vill du gifta dig? - kanske , kanske inte?
6. favorit tid på dagen? - Kvällen
7. humör just nu? - Glaaad
8. sugen på just nu? - mat
9. vilket shampoo använder du? - olika

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1.pussat någon? - nej 
2.sjungit? - ne

3.blivit kramad? - ja
4.känt dig fånig? - hm, ja
5.saknat någon? - ja
6.dansat galet? - nje
7.klippt håret? - nej
8.gråtit? - neeeeee

GREJER:

1.har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej
2.har du en hund? - aaaa :D
3.sover du helst ensam eller med någon? - med någon
4.tror du på spöken? - ibland kanske
5.är du mörkrädd? - ibland
6.vad vill du ha just nu? inget ;)

KÄRLEK:

1.är du singel nu? - a
2. isåfall vem?  ?
3.föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa ??
4.är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - venneh
5.har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - a.
6.har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - neyy
7.har du "hållt på" med någon för att göra någon svartsjuk? - tror inte de
8.har du varit på en blind-date? - nej.
9.sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - 
10.saknar du någon av dina ex? -  hm
11.somnat gråtande pga kärleken? - ne
12.brukar du tänka på dina ex? - ibland
13.nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - neh

KOMPISAR:

1.har du nån bästa vän? - ja.  
2.är du ofta med dina vänner? - ja
3.vad brukar ni hitta på? - olika :))
4.kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja , man måste ju kunna vara dee
5.vem vet mest om dig? - Rebecka tro ja

OM DIG IGEN :
1.hur gammal är du? -  12
2.hur lång är du? - 1.60 kanske
3.vart bor du? - sverige :)))
4.är du nöjd med ditt rum? - jarrå 
5.villken är din riktiga hårfärg? - blond 
6.vad väger du? - ..
7.har du någon sjukdom? - nejjjj
8.är dina föräldrar skilda? -mm
9.gillar du skolan? - ibland kanske
10.hur svarar du i telefon? - hej det är olivia

VAD:

1.åt du senast? - glass , broaunie ( stav)
2.drack du senast? - coca cola
3.har du på fötterna? - strumpor
4.lyssnar du på just nu? -  Medina - supernova
5.gillar du mest hos dig själv? - håret............

har du?
1. snusat? - nej???
2. rökt? - nej
3. varit full? - ne.
4. knarkat? - ne.
5. varit riktigt avis? - jadå.
6. önskat du var någon annan? - njee
7. hatat någon? - haha ja.
8. skurit dig ? - nej. läskigt
Av olivia - 24 april 2011 19:16

Aa , men idag har jag varit med Amme , Rebbe ! Aja , då gick vi och köpte glass och dricka ;) <3 Haha gooooott .. Men snart kommer amme , herrå ! <3 Soligt idag ocksååååå <3   

Av olivia - 23 april 2011 22:06

Nu sitter jag och äter chips och drickaa ! Mysigt , fast när man sitter och bara äter känner man sig tjock.. ( Iaf jag ) Ikväll var jag med www.rebbbe.bloggplatsen.se

Vi studsade stutsmatta ! Och pratade .. Imorn kanske jag ska vara med Liam , Felix , Rebbe , o Amanda ! Vem vet ? :)) Ha en fortsatt trevlig kväll / Olii <3 Nu ska jag visa en skit rolig video enligt mig ;)

Av olivia - 23 april 2011 17:47

Tjena.

Nu har jag nyss ätit lite påskmiddag ! Aa , idag så hade jag tänkt att vara med Felicia . Men det blev inget :( <3 Istället var jag med Liam , och Amanda ! :D

Vi gick först och köpte glass , sen spelade vi cod. Haha , kommer bli nörd.. Ajaa. 

Så nu gör jag ingenting . Fint väder ute , kanske ska hitta på nånting ? :] Vi får se , puss <3

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards