olii

Alla inlägg under mars 2011

Av olivia - 31 mars 2011 21:10

  Ååh nej inte prov igen !    ÖÖÖÖÖh två sidor till o.O  Du skämtar :ooooo

Av olivia - 31 mars 2011 17:13

                                             Tja!

                                      Just nu sitter jag vid datorn!  

                                 Har prov imorn, måste plugga.. D''':

                             Idag så var vi på technichus (stav?) Aja,

                        det var roligt ! <3 Och dit resan var bra. Men 

                  hem var bläää,fast i början var den bra ! Kan inte folk 

              ha respekt och hänsyn till annat folk? -.- ´ Imorn blir det iaf 

            skola, sen stan med några kompisar ! Ska nörda Historian nu ! 

                                                   / olii <3


Av olivia - 31 mars 2011 16:17

Frågor & svar.

ALLA TJEJER SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, DÅLIGA TIDER

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nej.
Har du någon kille just nu? - nej.
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - tro de
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? förstår inte :]]
Vem kramade du senast? Person : haha, kom int ihåg
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? neej??

SKOLA:
Är du duktig i skolan?- Duger väl?
Har du bra betyg? - har inga betyg än.
Har du fått göra om ett prov någongång? - ja xD
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Japp ;)
Sköter du dej i skolan? Jaa
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Nån gång..
Mobil På lektionstid? - Aaa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nä, brukar int ha den så ofta
FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 4 nu
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar ? - a
Trivs hemma? - jaa
Rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Nej
Skrikit och slagit din mamma? - nej.
Fått en rejäl utskällning sistonde? - nepp
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - nej.. :} Isf min brosa 
Älskar du din familj oavsestt vad som händer? aa

VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - mina vänner?
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? ja? såklart.
Är det okej att ha kill-kompisar? Jaaaa :D
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? -  nej!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja,

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - nej
Putar med läpparna på kort? haha..
Tar kort på dina bröst? - Nejj?
Använder foundation på läpparna? Nej
Super dej packad varje helg? - nej :o
Du har kysst en tjej? - tro int de
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar håret, aa. Fjortishår nej.
Ditt hår e knallblont? - nej..

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Haha en klunk
När drack du alkohol senast? - vet inte
vem bjöd dej på alkohol? - 
var det för sorts alkohol? - cider
brukar du dricka alkohol? - nej!
Har du druckit öl? - nej
Tycker du om öl? - venne
Har du varit full? - nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - a
gråtit över en kille du inte kunnat få? - nej
skadat någon med flit? - nej
Har du någon gång viljat döda någon? - nejjj
Haha nu blev det en till sån där, pöss ! <3

Av olivia - 29 mars 2011 08:51

Jaa men det är ju för att jag är sjuk..!


Är du..?
1. Är du singel? Jaa

2. Är du lycklig? mm
3. Är du uttråkad? Adu
4. Är du ledsen? Njaaa, halv glad
5. Är du italienare? Nej..?
6. Är du gravid? Nej..?
7. Är du full? Nerrå helt nykter!
8. Är du en cooling? Hahaha altiii
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej , dom har aldrig varit

Kärlek
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, man ser ju bara utsidan, men klart man kan gilla utsidan,men det är inte allt !
2. Har du nånsin blivit sårad? aa
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Kanske..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för han ? aa
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? a haha
6. Har du haft en hemlig beundrare? venneh
7. Är du kär? Njaaaa
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jaa tror det? 

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek, lust?
2. Hår eller ögon? Båda !
3. Katt eller hund? Hund :)
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bra kompisar, har väl några bästa ! <3
5. TV eller Internet? INTERNET
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola!!!!!!!!!!!!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Olika
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Natt ! :D <3
10. MSN eller mobil? Mobilen.

Har du någonsin?
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej, bara på dagis ;)
2. Brutit ett ben? Jaa 
3. Gjort nåt du ångrar? mm
4. Hoppat Bungee Jump? AHAH nej !
5. Ljugit för någon du tycker om? Jaa,men då är det vita löngner
6. Ätit en hel tårta? Då spyr man ju? :o
7. Gjort bort dig offentligt? Kanske? 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Njaaaa
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaaaaaaa vem gör inte det?
10. Velat försvinna? Nån gång.

Senaste..
Vad såg du på tv sist? Nått på disney channel
Vems blogg läste du sist? Många !
Vad åt du sist? Frukost, alltså macka och O´BOY

Vem pratade du med sist? Min brosa niklas
Vad sa du? Typiskt dig xD
Vem ringde du sist? kom inte ihåg
Vem messade du sist? Wilma
Vad läste du sist? Alla dom här frågorna xD
Vem pussade du sist? Min hund , tro jah <3
Vem kramde du sist? Mamma
Vem bjöd du sist på något? Amanda !
Vad köpte du sist? veet inte , är pank ;)

  Bilden tagen för nån dah sen ! Kan INTE ta en ny för jag ser ut som ogräs :o 


Av olivia - 28 mars 2011 08:16

                                          Tjaa ! <3


Nu ligger jag i soffan och är försyld, idag på skolan så är det tillsammans dag ! Och då måste man vara ute hela dagen,så eftersom jag är förskyld så kan jag inte gå. Jaaa men vad ska man blogga om när man är sjuk? / Olii <3

Av olivia - 27 mars 2011 21:13

 Blev det biteline , och bowling ! Värsta lyx dagen   Först biteline med Amanda , och sen bowling med pappa,och Amanda ! :') När vi var på väg hem möte vi Jakob, Felix , och Liam. Då pratade vi ett tag.. Ajaaa, nu så har jag några bilder att lägga upp så bara kolla ;)    Haha , mandis    men snygg xD   En glass !   två glassar!   Bilden togs igår, innan stan med mamma ! Försökte visa hur rosa jag var, men ni ser ju inte mina rosa skor ;) 

Av olivia - 26 mars 2011 10:20

Hej bloggen ! 

Nu så har jag fixat mig inför stan med mamma ! Mamma ska kolla på nya glasögon,och jag kanske ska shoppa nånting ! :) Bilder kanske kommer,och ikväll så ska jag på bio med Amanda och Vilma ! <3 Kul kul,vi ska se "Hur många lingon finns det i världen" :D  Bild på hur jag ser ut idag <3

Av olivia - 25 mars 2011 17:25

Datorn: Hej! Har du pratat med en dator förut?

Du: Hej !

Datorn: Hallå där.

Du: nej det har jag inte

Datorn: Jo!

Du: Vad gör du?

Datorn: Inget speciellt.

Du: ok

Datorn: Ja.

Du: 1+1=

Datorn: Är du en dator?

Du: nej !

Datorn: Då är du en människa.

Du: japp

Datorn: Jaha.

Du: dd?

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Du: men nej

Datorn: Jo, jag tror faktiskt det.

Du: ok asså det var en gång en mänsika som var störd i huvudet,och då sa den hej xD

Datorn: Jag håller med.

Du: men är du störd?

Datorn: Kanske det.

Du: haha

Datorn: Hahaha, vad roligt!

Du: japp !

Datorn: Ja, det är klart!

Du: hihi

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Du: hahahahaahah

Datorn: Hahaha!

Du: bajs

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du: okej skriv kiss kanske?

Datorn: Jag vet inte.

Datorn: Har du somnat?

Du: nej dd?

Datorn: Ja!

Du: men du pratar ju!

Datorn: Pratar jag?

Du: japp genom datorn ;)

Datorn: Jaså?

Du: aaa

Datorn: Du är snäll.

Du: tack du me <3

Datorn: Varsågod!

Du: äe du fin?

Datorn: Jag vet inte.

Du: äe du rosa?

Datorn: Ja.

Du: vad bra,för jag gillar rosa !

Datorn: Hur mår du idag?

Du: bara bra,sj?

Datorn: Nej, det jag mår inte.

Du: haha?

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du: spela schack (stavning)

Datorn: Vad roligt!

Du: jaaa veet

Datorn: :(

Du: å?

Datorn: Vad ska du göra nu?

Du: äta snart tror jag !

Datorn: Ja, det ska du.

Du: mm

Datorn: Tycker du att jag är kul?

Du: ibland

Datorn: Ja, just det.

Datorn: Jag har tråkigt. Prata med mig!

Du: Mamma säger hej !

Datorn: Jag vet att mamma säger det.

Du: Hur kan du veta det?

Datorn: Jag vet inte hur jag kan.

Du: Men fel att veta det?

Datorn: Ja, verkligen!

Du: Är jag snäll?

Datorn: Kanske det.

Du: :(

Datorn: Jag undrar en sak.

Du: vad?

Datorn: Ja, just det.

Du: men vad?

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Du: meeeeeeeeeeeen va?

Datorn: Nej, verkligen inte.

Du: men störd?

Datorn: Vad heter dina skor?

Du: snyggisarna sj?

Datorn: Ja.

Du: vrf kan du inte svara?

Datorn: Självklart.

Du: xD

Datorn: Jag gillar när det är fint väder ute.

Du: mm jag med

Datorn: Vad är 65+78?

Du: deru

Datorn: Nej, det tror jag inte.

Du: vad är 132+132

Datorn: Jag tror inte att 132+132 är något.

Du: men seriöst`?

Datorn: Hur många näsor har du?

Du: 1

Datorn: Jag vet att du har det.

Du: jag har 200 kr

Datorn: Jaha.

Du: mm

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

Du: aa vet

Datorn: Jag vet att aa vet.

Du: men vem äe du?

Datorn: Någon annan.

Du: vem?

Datorn: Någon annan.

Du: vem?

Datorn: Någon som jag inte känner

Du: vem=

Datorn: Någon som jag inte känner

Du: vem?

Datorn: En gammal krokodil.

Du: vem?

Datorn: Han där borta.

Du: vem ser han inte xD

Datorn: Nej.

Du: :P

Datorn: :)

Du: <e3e

Datorn: Vad ska vi göra?

Du: <3

Datorn: Ja, det ska vi.

Du: meeen

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

Du: vart ?

Datorn: Haha!

Du: hahahaahahahahhahahaha

Datorn: :)

Du: "asgarv"

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: mm

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

Du: säkert

Datorn: Kan du sjunga en sång?

Du: ja

Datorn: Gör det!

Du: nej

Datorn: Det trodde jag.

Du: ahaaa

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om mat.

Du: ok

Datorn: Ja.

Du: sallad!!!

Datorn: Vad är 85+77?

Du: vet inre

Datorn: Nej.

Du: kjb

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om kvantmekanik.

Du: ja det gö vi !

Datorn: Nej!

Du: jaså

Datorn: Ja.

Du: haha

Datorn: Hahaha!

Du: hahqaah

Datorn: :D

Du: haha

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Du: hahahahahaah

Datorn: Var det verkligen så roligt?

Du: jaaa

Datorn: :)

Du: hahaha

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

Du: hahaha

Datorn: :)

Du: hahahahahahah

Datorn: Det var inte roligt.

Du: gaagaggagaga

Datorn: Vad gör du?

Du: gagagagag

Datorn: Vad härligt!

Du: gagagagaag

Datorn: Vad heter dina skor?

Du: gaagagaag

Datorn: Jag vet att de heter det.

Du: meeeeeen

Datorn: Vad ska du göra nu?

Du: deru

Datorn: Det tror inte jag.


Asså datorn var störd xD 

Och så sa jag bara nånting,haha var inte seriös ! 

Vill ni också göra det? Aaa gå in på : http://www.biadesign.se/pratameddatorn/

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards