olii

Alla inlägg under februari 2011

Av olivia - 28 februari 2011 19:31

Hej! 

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv:n! Men samtidigt läxor... 

Ska göra svenskan klart och engelskan! Vi får se hur det blir med det  

Men vet inte vad jag ska blogga om mer! Harre gott // olii <3  Haha,<3


Gooood natt föresten! <3

Av olivia - 28 februari 2011 15:22

                                                      Hej!

Ja rubriken,är hemma med Tess och två bananer! <3 Haha ^^ 

Vi ska träna men innan det så lägger vi ut två bilder,vi bjuder på dom! :D 

Idag har vi.. Vi hade matte,SO,svenska,slöjd. Aja,vi var i skolan bara ;)

Bloggar mer sen! // olii <3      Haha,coola tjejerna i klockor 8) <3

Av olivia - 28 februari 2011 07:54

Hej! Nu har jafg tagit en morgon bild för första gången.. 

Ehehe   

  

Av olivia - 27 februari 2011 20:10

Hejsan alla guligaskitungar!   

Nu har jag precis ätit klart mina flingor! Mumsssssss :} Chattar med mina kompisar,och kollar runt. Sånt som man gör på en dator! Iaf...

-----------------------------------------------------------------------------------------

Dagen blev så här: Jag satt från början vid datorn,och sen så kom Tess! Vi åkte till bista med mamma och Emma. Då köpte vi en hundkorg till lill Sune,allvarligt skit söt korg! <3 Jag och Tess gick direkt efter det till donken och åt där. Men det var inte det enda vi gjorde,vi gick bara runt som man brukar göraaa   Hehe ^^

Ja just det,jag köpte faktiskt en sak! En ansiktskmask som jag och Tess gjorde!

Kostade bara 15.50 på Lindex. Men när vi åkte hem så tränade jag och Tess på mina tränings maskiner.Kom på att jag inte tränat på skit länge,men det är för att jag slutade i badminton! Aja sak samma,ska i alla fall träna tills sommmarn med Tess! Hihiihi vi ska bli vältränade   Vi åt mat efter vi tränat. Sen gjorde vi  ansiksmask.. Vi tog en bild! Hihihi xD Hennes ansiksmask syntes nästan inte,men min syntes i alla fall lite mer.  Haha aja inte världens bästa bild men den får duga! <3 

Av olivia - 27 februari 2011 10:44

Hejsan! 

Nu så har jag sutit länge och tänkt vad det var för fel på min nya dator! 

Men då gick det till slut,och så fanns det nånting som min brosa installerade!

Så nu är jag nöjd igen   Idag ska jag till birsta med mamma och min kompis Tess ska också följa med! Vi ska  i alla fall kolla efter en ny kog till sune,jag vill i alla fall äta på donken. Men vi får se vad det blir med det! Måste lägga upp en bild på min dator! Är så himla slö nu,aja ses // Olii <3 En bild i alla fall <3

Av olivia - 26 februari 2011 17:49

                                                 Hejsan!

Nu har jag köpt en bärbar dator! Är glaaad   Slänger upp en bild senare.

Var ju på stan idag,men det blev inga bilder! Aja vi åt på donken,pratade,hade allmänt roligt!   Är i alla fall nöjd med min nya dator! Vi får se om jag får in msn till datorn,hoppas det i alla fall <3 Hej då // Olii <3

Låten =skit braaa <3

Av olivia - 26 februari 2011 11:40

Aaa,det gör jag! Med Vilmis,Maja,Jacke,Liam. Bilder kanske kommer senare :}

Sen ska jag och min pappa åka och kolla på bärbara dator till mig! ;D

Har samlat upp till typ 2400 kr ungefär.. Vi får väll se vilken dator det blir,om det blir nån satt säga! ;) Just det,Tess ville sova hos mig,vi får se vad det blir med det! Herråååå // olii <3

Av olivia - 25 februari 2011 19:06

                                           Tjenare bloggen!

Blir roligt imorn,blir stan med kompisar! <3 Äter nog på donken och så.. Vad ska man mer hitta på :} Íaf,nu ska jag snart elr klockan 8 äta godis och chips!

Glöööm inte drickan!!! Iaf så har jag ju fyllt år,ska ha fest!

Men då kommer jag till det svåra! :o Vilka ska jag bjuda.. Vill ju inte bjuda alla,men jag får bara bjuda 10 stycken! Väljer 5 killar och 5 tjejer,det är i alla fall bestämmt! Med mig blir det 6 tjejer då men! ;) Åter kommer med mer info!

Blir roligt iaf! <3  Bloggar nog mer imorn,god nattis // olii <3     

Bjuder på bilder!

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards