olii

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av olivia - 2 februari 2011 21:32

Ville bara säga: God natti alla små läsare! :) <3

Imorn tar jag med mig min kamera till skolan,vi får väll se om det blir nå bilder ;)

 

Av olivia - 2 februari 2011 19:31

Hej. Nu så har jag varit med Amanda och vi satt och gjorde en massa videos xD

Haha,min röst är helt sjuk :P

Sen så gick jag och mamma,och handlade på hemköööp. Hhihih jag blundade hela vägen hem! (Nästan) :P Apropå nått helt annat,en kompis till mig fyller år idag!

GRATTTISSS! :) <3 

Imorn är det skidor,hatar det -.-´´ Men jag ska ge gärnet! :D Hoppas jag..

Har typ inge mer att berätta,kanske att vi byte platser på skolan idag..

Men det bryr väll inte ni er om xD Men jag vart i alla fall ganska nöjd.

Imorn blir det vara med Vilma,om hon ville/kunde :) Så i sånna fall blir det awesome! :) <3 Ses // olii <3  


  

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards