olii

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av olivia - 8 februari 2011 22:07

Hejsan! Som ni säkert har märkt så har min uppdatering blivit mycket sämre!

Men jag försöker ju,men men! ^^

Jaja,ska lägga ut bilder imorn och så! För dåå slutar jag 12.00 :D (Happy face)

Idag var jag med Tessan ( www.bloggtessan.bloggplatsen.se ) <3

Och vi satt vid datorn,och kolla på tv! Hade det allmänt trevligt <3 ;)

Vi drog till birsta senare,och sen var klockan ganska mycket. Så då skjusade dom hem mig! Ska nu igentligen sova redan,men jag är ju Olivia så det blir ju allid senare en vanligt!   

Tog bara en bild för att göra mitt inlägg lite mer intressant! ^-^

Det kanske inte funkade så bra, <3

Kom igen kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera !

Meraaaaaaa :D <3

Av olivia - 8 februari 2011 06:50

Tjena,nu är jag i alla fall tillbaka! Ska berätta vad jag gjorde igår m.m


Söndag:Men då var jag med Tess uppe i härnösand!

Och red lite på en häst,hon är sjukt snäll så det var ingen fara. Jag tog lite bilder på när tess red,vi han inte ta på mig.. Så bilder kommer! :D Jag orkade inte blogga på den kvällen eftersom jag kom hem ganska sent,och hade ont i huvudet!



Måndag: Japp,först så åkte jag och pappa köpte lite kläder till mig! :]]

Sen så var jag med Tess på eftermiddagen,senare på kvällen gick jag till Amanda!

Och jag kom ju så klart på att jag inte hade gjort engelskan,jag fick lite panik när jag inte hittade den då! :P Men till slut så hittade jag ju den :}


Kommer nog att visa mina nya kläder också! Vi får väll se //olii <33 ;D


Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards