olii

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av olivia - 9 februari 2011 19:57

Hej hej! Nu kommer bilder på när jag var uppe i härnösand med min kompis Tess <3   Jag och Tess tog lite bilder :)    Man kan ta mycket fina bilder där <3        Hästen som Tess red på :P  

När vi mockar i boxen :) 
Det vart inga bilder på mig bara satt ni vet xD <3

Av olivia - 9 februari 2011 13:33

Ja,det gjorde jag!

För det var så ***** äklig mat på skolan.Nu ska jag bara ta det lugnt :)

Idag på skolan hade vi nått himla prov,som jag inte vet hur det stavas :]]

Har absolut inget att skriva om,hmm! Snart hämtar vi i alla fall Sune!   

Imorn är det bara två dagar kvar ;) Hare gött // olii <3  

Längar så himla mycket tills sommmarn,när man inte behöver ha på sig så mycket kläder! Och att kan bada,sola,och ha på mig skit snygga solbrillor!

Klart man kan ha det på sig när man vill,men då ser det mest bra ut :}


p.s börjar redan tröttna på vintern! :'(


Av olivia - 9 februari 2011 07:43

Hellooo! Snart ska jag till skolan ;) Oj varför är jag så glad då? För att vi slutar 12.00 :D Wiieeeeee <3 Så nu är jag jätte glaaaad!

Har typ inge mer att säga så. bye bye :}  

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards