olii

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av olivia - 13 februari 2011 19:08

Hej hej :)

Jag är bara skit trött idag,kanske inte så konstigt? Har ju hundvalp hemma nu,som håller igång i typ en halvtimme. Sen sover han en timme elr två :P

Men när han väl är på bushumör (DÅ BUSAR HAN) xD <3 Söötnosen min (Våran) :'D Jag och Amanda gick ju och köpte godis och nått tuggben!

Han tyckte mycket om godiset,men fatar inte riktigt en vad man ska göra med tuggbenet?! :D Haha... Kommer bilder imorn på honom och möjligt viss att jag också kommer med på bild    // olii <3   Sjukt braaa låt! <3

Av olivia - 13 februari 2011 15:12

Hejsan!

Nu är jag med Amanda,och vi har tagit en massa flumbilder!

Och jag har kommit på att Amanda kan se väldigt konstig ut! xD Hihihi :)

Vi gick och köpte lite godis,till Sune <3 Han är bara bäst! :]]

Ingen proterst! :D <3 Han har faktikst redan börjat kissa utomhus,och bajsa xD Redan! :) Jag sa ju att han är bäst! (h)              

HAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAH! xD

Av olivia - 13 februari 2011 10:21

Heej,länge sedan jag bloggade! Men såklart jag har ju hämtat Sune igår.<3

Det tog ju hela dagen! :o <3 Men såklart värt det ;D Han är inte rummsren en,han är ju bara 8 veckor! :'''D <3 Ska nog vara med en kompis idag,men vi får väll se!

Hhahaha,alla kommer vilja vara med mig bara för att sune har kommit,asså det är inte så himla roligt igentligen.. Bilder kommer nog,men kameran är inte laddad så vi får se // olii <3  

Gammal bild! 

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards