olii

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av olivia - 21 februari 2011 21:15

   Är det snyggt elr vad? <3

Haha,blev faktsikt lite kär.. Rosa ska dom vara,som min kompis har!

Hon har ärft dom av sin mamma,dom var jätte poppis på 80-talet!

Fatta att jag ville leva dååååå ;)   

 Hihihi! Fast dom är dyra nu :o xD

Av olivia - 21 februari 2011 21:07

Ska nog hoppa i sängen nu!

Så jag orkar gå upp till skolan imorn. Haha D:

Vill bara vara hemma med Sune,gosa och ta hand om honom! <3

Men skolan först som vanligt,därför längtar jag tills sommar lovet! ^-^

Ha en trevlig natt elr vad man nu säger xD // olii   


  Videoklipp på när Tess rider en häst! :)

Av olivia - 21 februari 2011 19:31

Hej! <3

Jaha nu fyller man 12 år,börjar bli gammal ;) Haha!

Idag har väl varit en helt okej dag.

Ska visa bilder på det jag fick idag och igår!   <3

Nöjd blev man i alla fall! Pappis kommer imorn,vi får se vad han har för fint med sig :]] Peacering av min gulliga storasyster Emma!    Pengar från släkten och mamma :)   Klocka! <3 Love säger jag bara!   Adidas kofta,från min faster :) Den är mörk blå,men det ser ut som svart på bilden!  

Parfym från min farmor,som man får dekorera själv!

Nöjd kan man säga!

 

Eftersom jag fyller år idag..

Kan jag få ett GRATTIS? <3  

Oj,höll på att glöma!

Fick det här godiset av min sööööta,underbara,gulliga kompis Vilmis! <3

Taaaack alla! <3 :) // olii <3

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards