olii

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av olivia - 24 februari 2011 18:27

          

Jaha,vad tycker ni?

HISS/DISS? :''D

Av olivia - 24 februari 2011 18:00

Har inte fått en enda kommentar på skiiiit länge...

Börjar tröttna på att blogga bara därför! Eller ni kanske inte vill ha kvar mig i bloggvärlden? Iaf..

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej sötnosar! <3 Ska städa rummer nu,elr lite senare! Haha ^^

För att vi ska ha visning imorn. Åååh ork! xD Det var länge sen jag hade Oliis outfit nu.. Hmm! Kanske ska göra det för er skull! Skulle det var snällt? :)

Haha,aja vill ha spotify :D Men hur skaffar man igentligen? Snälla svaraaaa nån?    Kramar // olii <3  

Av olivia - 24 februari 2011 17:09

                                                  
     Hej!

Idag så hade vi: Svenska,SO,NO,bild och idrott! Dagen var roligt för jag gillar historia=SO för er som inte visste! Och så på lunchen gick jag hem till sune.

Jag han tillbaka idag! Braaa gjort OLIVIA! Hehe,iaf så är det hemkunskap imorn,mitt favvo ämne! <3 Jag längtar,iaf så har jag tagit en bild idag sen jag var med vilma! <3 :}     Sööta! <3 Hihihi :} 

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards