olii

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av olivia - 10 juni 2011 14:42

Tjao bah.

Jao rubriken. När han hämtat mig så ska vi först på stan , kanske ska köpa saker till mitt rum. Jaoooo. Igår tog Emma studenten , och tog lite bilder. Kanske laddar över dom också! Hmmmm.. Igår köpte pappa en harry potter bok! Haha , på skolan så sa jag åt amanda att rita ett ärr  i pannan på mig , så jag såg ut som harry potter.. Hhaahaahaha , sen tog jag min penna och började vifta med den som dom gör i filmen. Damp? o.O Aja, sen på rasten så hade jakob hämtat ett smörpacket från maten , och då tog vi och försökte smälta det på några hundratals vis, hahahahahahahaa. Det var ju så sjuuukt varmt idag , höll på att smälta bort precis som smöret ! Ne men  jag och Amanda solade lite granna också. Vart lite öm om näsan :P:p:P:p:P:p:P Men nu måste jag fortsätta att packa min väska och lyssna på lite musik. Jag ska försöka att hinna ladda upp bilderna från när tess och jag tog lite kort, och på emmas student :)

 

P o K <3

 

   

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards