olii

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av olivia - 19 juni 2011 23:57

Helloooooooooooooooooooooooo.
Var ute med med dom i rubriken , vi flumade mest. Försökte he på en keps på felix som vi hittade ute, och den var as smutig. Han fick typ damp :D Haah. Amanda behövde gå hem typ nån tid, bajs på dig. Så det var bara vi andra kvar, ja0. Tog en massa bilder, sen ringde mamma och sa att jag skulle gå hem. Så då gick vi och Liam fick för sig att hålla på med en slang som hängde på ett stängsel. Och så sa han till mig: Fånga , fånga. Det gjorde jag inte så den åkte i marken,hahahaha sen sprang vi därifrån som galningar och hoppades på att ingen såg oss. :c mohahahhaa. Ne men gud vad jag skämdes. Ska snart gå och lägga mig, sweet dreams my friends... <3  

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards