olii

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av olivia - 23 juni 2011 00:54

Tjatjaa!
Bloggar nu jah , mitt i natten , det blir bra de. haha nu måste jag sluta snacka skit. Min dag nu då:

Jag och klassen hade ju bakat bl.a kakor / bullar och sålde utanför hemköp!
Det gick jätte bra, bara för att jag och rebbe är för söta..  

Var där typ hela dagen , fast egentligen skulle jag bara vara där typ från 18:00 till 19:30 , är man social så är man..  Haha , jag och amanda gick och lämnade allt först klockan 12 och sen gick vi hem till mig igen. Sen skulle amanda stå , då tog jag med sune och var där typ, japp. Sen slutade hennes pass, och vi gick hem till Liam ! Kollade på videos och asgarva typ. Sen skulle Liam stå sitt pass så jag var där då också. Amanda också. Sen efter dom så var det mitt pass och då var amanda kvar med mig och dom andra! Vart as rädd för det var rånare där , haha det var så patetiskt det dom tog! Dom tog två oxfilér, digistive sak, och en ost? asså haha. Men aja sen gick jag hem och nu sitter jag här. 

xoxo :* 

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards