olii

Alla inlägg den 8 november 2011

Av olivia - 8 november 2011 20:02

Mamma ♥

Vart ska jag börja?

Du betyder så sjukt mycket för mig , utan dig är jag inte olivia.

Om du försvann vet jag inte vad som skulle hända, jag skulle kämpa för dig.

Men jag älskar dig mamma , alltid o det vet du.

Jag skäms inte över att lägga ut det här och skriva att jag älskar dig.

Det tycker jag ingen ska göra , man måste ta vara på tiden man har med alla dom man älskar.

Man vet inte om dom är borta imorn , eller om två år.

 

Av olivia - 8 november 2011 19:18

Hej allesammans :D

Idag hade jag spanska på morgonen , o äntligen får vi åka buss ! Överlycklig , eller ja nästan..

Sen hade vi SO , engelska , idrott. På idrotten hade vi cirkelträning , alltså en massa olika stationer.

Te.x situps , armhävningar , plankan osv..

Det är sjukt jobbigt , men ändå kul på nått himla sätt.

Och när det var lunch så ställde vi oss i kön, o där fick vi vänta i typ 25 minuter , va äre här? :o

Haha , vi fick liksom vänta på riset..

Jamena, vi fick ju ingen rast , skit på mat tanterna .

Och nu för ett tag sen kom jag hem från vollybollen.

Ska snart hoppa in i duschen , intressant !

Pusshej !


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den som driver den här bloggen heter Olivia o är 12 år gammal.
Till bloggandet, jag bloggar mest om min vardag o allt som händer. Hoppas ni kommer gilla det :D

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag kommer bli av dom här ? Haha jag bara tog nåting !
 Modell?
 Stor bloggare?
 Designer?
 Egen företagare på ett mode företag ? ;)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards